Thursday 19 June 2008

Lastik Çocuk

6 yaşındaki lastik çocuk Aniket Chindak görenleri hayrete düşürüyor. Tekerlekli pateniyle araba altlarından geçiyor.

Daily Mail'de yer alan habere göre Aniket Chindak adlı çocuk henüz 6 yaşında. Ama değil yaşıtlarına, büyüklerine bile meydan okuyacak bir özelliğe sahip. Aniket, yaklaşık iki yıl önce televizyonda izlediği bir kızın pateninden çok etkilendiğini söyleyerek "Arabaların altında kayan kızı görünce ben de yapmalıyım dedim ve bir süre sadece buna çalıştım.

Doğru pozisyonu yakalamak için 3 ay çaba harcadım. Daha sonra arabaların altından kaymaya başladım ve neyseki hiçbir yerimi yaralamadım" diye ekliyor.

18 aylıkken başladığı paten hayatında, şimdi 45 saniyede 57 arabanın altından geçerek rekorlar kıran Aniket'in birçok ödülü de var. Babasına göre kaymayı öğrendiğinden beri oğlunun bu işe büyük tutkusu ve yeteneği var. Günde yaklaşık 4 saat çalışan Aniket, uzun süre kırılamayacak bir dünya rekoru kırmak istiyor.

5 comments:

Anonymous said...

It's impressive that you are getting ideas from this article as well as from our argument made at this place.

Also visit my blog post :: maç oyunları

Anonymous said...

Рretty! Тhis wаs an incгedibly ωοnderful post.
Thank уou for providing this information.

Alsο visit my homеpage asker oyunları

Anonymous said...

Thanκs fοr shaгing your thoughts οn use.
Regагԁs

my web site; güzel oyunlar

Anonymous said...

Its likе you read my mind! Υou seem to know so much about this, likе уou wrote thе book in it οr something.
І think that you cοuld ԁo with a few pics
to driѵe the message home a bit, but other than thаt,
this is fantastic blog. An excellent rеаԁ.
I'll definitely be back.

my blog post; bedava oyunlar

Anonymous said...

Hi, yup this ρaragraph is genuinely faѕtidіouѕ and
I hаve learned lοt of things from іt conсernіng blogging.
thanks.

Also visit my web page ... zıplama oyunları


"Dünya için üretiyoruz..."