Tuesday 28 October 2008

The Daily Coyote (Çakal'ın Günlüğü)

İnanılmaz derecede şirin olan bir çakal (Bu fotoğraflarda görülen o değil), internet ortamında kendisine ait bir blog'a sahiptir. Tıpkı Almanya'nın yavru kutup ayısı 'Knut the Bear' gibi.

Blog'un yazarı Charlie, anne ve babası bir koyuna saldırdığı için, çiftçiler tarafından tüfekle vurularak öldürüldükten sonra, geçtiğimiz Nisan ayında hiç beklenmedik bir şekilde, benim kapıma bırakılmış olan ve vahşi doğada doğmuş bir çakal yavrusudur.

Bu zavallı yavrunun, hayatta kalabilmesi için (en azından kısa dönem içinde) benim yardımıma ihtiyacı olduğunu fark ettiğimde, vahşi bir hayvanı yetiştirebilmek, ona bakabilmek için, nelere sahip olduğumun ve bunun için yeterli olup olmadığının hiçbir önemi kalmamıştı. Ben bu blog'u yazmaya başladığım anda, Charlie şu anda 6 aylık olan bir çakal yavrusu oldu.

Her ne kadar, her gece benim yatağıma gelip kıvrılarak, benimle beraber uyuyor olsa da (Dolunayın ortaya çıktığı geceler hariç), benimle beraber kamyonetimde gezintiye çıkıyor olsa da ve benim kedime inanılmaz derecede sevgiyle bağlı olsa da, ben Charlie'yi benim evcil hayvanım gibi görmüyorum.

Ben onun sahibi olmak istemiyorum. Sadece güzel bir uyumluluk içinde, beraber yaşamak istiyorum. Zaten bizim yaptığımız da bundan ibarettir' diyor.

No comments:


"Dünya için üretiyoruz..."