Tuesday 14 August 2007

NEFRET EDİYORUM...

Nefret nedir? İnsan neden nefret eder? Nasıl bir duygudur nefret etmek? Birşeylerden nefret etmek insana ne kazandırır?


Herşeye bir gün alışır insan ve isterse herşeyi sevebilir ama gereksiz yere can alan birini sevemez mesela. Hiç sevmemek midir nefret? Hayır cevap bu da değil. Aşırı öfkemidir? Hiç sanmıyorum nefretin tam karşılığı bu da olamaz.

Peki bana yardımcı olabilir misiniz nefret denilen şey nedir? Çünkü ben hayatımda hiç bir şeyden nefret etmedim. Bazen çok kızdığımda kullandım bu kelimeyi, bazen de canım çok yandığında ama nefret etmek inanın bana çok ağır bir kelime olarak geliyor. Affedilemeyecek şey yoktur ve hiç bir öfke ömür boyu süremez. O zaman neden birşeylerden nefret ediliyor?


Nefretlerim!!!


“Her gün işe gitmekten... Çalıştığım iş yerinden... Bilgisayarımdan...İnternette sörf yapmaktan...Gündemi takip etmekten... Muhabir olmaktan...Mesleğimi şartlar dahilinde profesyonelce yapmaya çalışmaktan...Basın toplantılarına gitmekten...Haberin değerine anlamaktan...İyi haber yapmaktan...Kameradan...Profesyonelce çekilen görüntüden...Konuşmacının kısa, öz ve net açıklamasından... Gazete ve çok başarılı bir anlatımla, değerli köşe yazarların çok güzel yorumlar okumaktan…İyi haber bültenleri izlemekten… Çalışmadığım halde, çok para kazanmaktan...”


Evet, nefret ediyorum ama neden. Her şeyin bir nedeni var?


No comments:


"Dünya için üretiyoruz..."