Monday 6 August 2007

ÜSTÜN KALİTELİ ZIR “DELİLER”

İki deli hastaneden kaçmış.

Akşam geri dönmüşler.

Doktorlar sormuş niye kaçıp niye döndünüz.

Demişler ki biz aslında yarın kaçacaktık bugün provasını yaptık.


Yukarıda okuduğunuz fıkra deliler için çok sayıda yazılan fıkralardan sadece bir tanesi...

Değerli zamanınızı almamak ve ben de deliler kervanına katılmamam ihtimaline karşı kısa bir fıkra seçtim...

Delilere ait fıkrayı seçmem nedeni şu...

Geçenlerde Üsküp’ün Psikiyatri hastanesinden 14 deli kaçtı...

Hem de hiç prova yapmadan...

Yakınlarını öldürme teşebbüsü ile suçlanan delilerden ikisi hala serbest...

Üsküp sokaklarında yada yakın çevresinde özgür olma mutluluğunu yaşıyorlar...

Polis ise arama ve delileri tekrar hastaneye çevirme operasyonuna devam ediyor...

Hastane müdürü ise yeterli güvenlik elemanın olmadığında şikayet ediyor...

Diğer yandan Maliye Bakanlığı yeni elemanların alınmasına izin vermiyor...

Sağlık Bakanlığı yetkilileri ise suçun sadece bir tarafta aranmaması gerektiğinin altını çizerek soruna sistematik daimi çözümün bulunması gerektiğini savunuyor...

Sadece sözü edilen deliler olsaydı ne mutlu bize...

Nufüsu iki milyon olan Makedonya “delilerini” tüm dünyaya ihraç etme düzeyine geldi...
Hem de üstün kaliteli, zır “deliler”...

1 comment:

suade atik said...

değerli arkadaşım, tüm yazılarını okudum ve çok keyif aldım, tamamen gazetelciliğin ve muhabirliğin usta bir kalemiyle yazılmış haberler, kısa ve öz. kutlarım!

şunu söylemek istedim: Ortalıkta, hastanelik olmayan ve insan yerine koyduğumuz, akıllı geçinen zır delilere ne yapmalıyız peki???


"Dünya için üretiyoruz..."