Sunday 23 November 2008

Dijital Kumbara

Çocukluğumun vazgeçilmezi, en değerli sahip olduğumuz eşyalardan biri kumbaralardı hiç şüphesiz. Aile ve akrabalarımızın verdikleri harçlıkları koyar, dolduğu zaman boşaltıp saymaya başlardık içinde ki paraları. Hızla değişen teknolojiye ayak uyduran kumbara öyle bir hale geldi ki şaşırdım kaldım, şimdi ki çocuklar çok şanslı diyede veryansın etmedim değil hani. İşte size o harika kumbara tasarımından bir örnek içine attığınız paranın hesabını otomatik yapan akıllı kumbara yalnızca 14,99 Dolar.

8 comments:

Catering said...

sitenizi beğendim teşekkürler.başarılarınızın devamını diliyorum.

tüp bebek said...

siteniz gerçektende çok faydalı olmuş.

buderus kombi servisi said...

harika olmuş paylaşımlarınız.

termoteknik kombi servisi said...

güzel bir paylaşım

ariston kombi servisi said...

tebrikler.

lazer epilasyon said...

böyle faydalı bir site hazırladığınız için teşekkür ediyorum.

flash oyunlar said...

çok sağolun...

depresyon tedavisi said...

çok güzel görünüyorlar teşekkür ederim paylaşımınız için..


"Dünya için üretiyoruz..."