Thursday 13 November 2008

Gazoz Şişesi Kapağı Koleksiyonu

Bilinmeyen bir nedenden dolayı, insanlar gazoz şişesi kapağı toplamayı seviyorlar. Hatta bazıları bu kapakları, desenler oluşturup resim yapmak için kullanıyorlar. Fakat daha önce, böyle bir koleksiyona hiç rastlamamıştım.

Bu resimlerde görülmekte olan gazoz şişesi kapakları, neredeyse 850 kilogramdan daha ağır geliyorlar ve bir odanın zeminini, tamamen kapladıkları açıkça görülüyor. Bu tarz bir hazinenin, ana avantajlarından birisi de, bu hazineyi kimsenin çalmak istememesidir. 380.000 tane gazoz şişesi kapağından oluşan bu koleksiyonun sahibi, muhtemelen sürekli içen birisi olsa gerek.

10 comments:

flash oyunlar said...

sayfanızı çok beğendim, başarılar.

çekmeköy kombi servisi said...

harika olmuş gerçektende..

baymak kombi servisi said...

sayfanızı çok beğendim, başarılar.

kombici said...

ellerinize sağlık..

kısırlık tedavisi said...

evet güzelmiş..

dönerci said...

muhteşem bir blog hazırlamışsınız tebrik ediyorum...

Tabldot Yemek said...

teşekkürler çok beğendim..

gebelik takibi said...

paylaşımlarınız için teşekkürler..

demirdöküm kombi servisi said...

başarılarınızın devamını dilerim.

lazerli tedavi said...

teşekkür ederim paylaşımınız için..


"Dünya için üretiyoruz..."