Tuesday 11 November 2008

Hissettiğini Söyle

Herkesin takabileceği küçük bir aksesuara bir göz atacağız. Clip Language (Ataçların Dili), herhangi bir duyguyu belirten duygulu ataç tasarımlarından oluşan bir koleksiyon.

İnsanlara ne hissettiğinizi söylemek ya da ima etmek için herhangi bir yere bu ataçları tutturabilirsiniz. En sıradan nesnelerin bile, siz bir kelime söylemeden bile ne hissettiğinizi belirttiği bir dünya hayal edin. Farklı bir konsept fakat böyle bir konsepte, gerçekte sahip olmada bir sakınca görmüyorum.

10 comments:

flash oyunlar said...

sayfanızı çok beğendim, başarılar.

çekmeköy kombi servisi said...

harika olmuş gerçektende..

baymak kombi servisi said...

teşekkür ediyorum.

kombici said...

ellerinize sağlık..

kısırlık tedavisi said...

evet güzelmiş..

dönerci said...

muhteşem bir blog hazırlamışsınız tebrik ediyorum...

Tabldot Yemek said...

teşekkürler çok beğendim..

gebelik takibi said...

paylaşımlarınız için teşekkürler..

demirdöküm kombi servisi said...

başarılarınızın devamını dilerim.

lazerli tedavi said...

teşekkür ederim paylaşımınız için..


"Dünya için üretiyoruz..."