Thursday 20 March 2008

Hamam saksafoncusu kendini anlattı

Hamamda verdiği konserle ilgi odağı olan Mindi Abair, 'saksafon erkek egemenliğinde' dedi.

Çırağan Palace Kempinski’de “Rhythm In Palace” konserleri kapsamında İstanbul’a gelen saksafoncu Mindi Abair peştamali ve saksofonuyla hamam sefası yapınca Türk basınının ilgi odağı oldu. Abair’in amacı rahatlamak ve hamamın akustiğini keşfetmekti.

’SAKSAFONU NEDEN ERKEKLERE YAKIŞTIRIYORLAR?’

Sanatçı, saksofon çalan kadınlara önyargıyla yaklaşıldığını söylüyor:
“Saksafonda erkek egemenliği gibi bir durum var. Saksofonu illa şişman bir zenci çalacakken benim gibi bir kızın da flüt çalması beklenir. Ama küçükken okulda saksofon çalmaya başladım ve büyüyene kadar da bana kimse bunun bir erkek işi olduğu konusunda beni uyarmadı. Müzisyen olmaya ve kariyerimi saksofon üzerine oluşturmaya karar verdiğimde ise bana ‘dur bu erkek mesleği’ dediler ama bunun için çok geçti.”

Mindi Abair’in yeni albümü “Stars” Mayıs ayında piyasaya çıkacak.

"Do You Miss Me"

No comments:


"Dünya için üretiyoruz..."