Saturday 19 April 2008

93 yaşında aşık oldu, 85'lik sevgilisiyle evlendi

İngiltere'nin Devon kentinde bir sağlık merkezinde karşılaşıp tanışan James Mason (93) ile Peggy Clark (85) dünya evine girdi.

Yaşlı gelin Clark, Sky News televizyonundaki konuşmasında, "Bu inanılmaz bir duygu. Sanki rüyadayım ve kendimi bir dakika sonra uyanacakmışım gibi hissediyorum. James'e 'Buraya sık gelir misiniz?' diye sordum ve bu soru hayatımı değiştirdi.

Gözlerini evet dercesine kırptı. Gözler ruhun penceresidir. Baktığınızda neler düşündüğünüzü anlatabilirsiniz" dedi.

Mason ise "İlk anda aradığımı buldum diye içimden geçirdim. Bu bir anlamda ilk görüşte aşktı. Üç gün süren tanışmadan sonra daha fazla dayanamayıp 'Benimle evlenir misin?' dedim" şeklinde konuştu.

No comments:


"Dünya için üretiyoruz..."