Tuesday 29 April 2008

Av köpeği kanguru yavrusunun hayatını kurtardı

Tüm hikayelere göre kaza annesini aldıktan sonra bu yavru kangurunun yaşamaması gerekirdi. Ama mucize köpek Rex gelince işler değişti. Av köpeği yavruyu annesinin kesesinde buldu ve alıp sahibine götürdü.

"Çok şaşırmıştım ve sevinmiştim" diyor Leonie Allan. "Rex günü kurtardı."

4 aylık yavru kangurunun annesi bir araba tarafından Bay Allan'ın Torquay, Victoria, Avustralya'daki evinin yanında öldürülmüştü.

"O sabah Rex'i yürüyüşe çıkarmıştım, ölü bir kangurunun yanından geçtik, ve sonra ön tarafta çalışırken bir şey işaret etmeye başladı" diyor Allan.

"Bir yılan bulduğundan endişelendim ve onu geri çağırdım, ama geri döndüğünde kanguru yavrusunu ayaklarımın dibine bıraktı."

"Belli ki bebek kangurunun kesenin içinde hala hayatta olduğunu hissetmiş ve bir şekilde kibarca boynundan yakalayıp, kibarca taşıyıp bana getirdi."

Şaşırtıcı bir şekilde, 10 yaşındaki köpek yavru kanguruya o kadar yumuşak davranmıştı ki ikisi de çok sakindi.

"Yavru, Rex'e sokuluyor, üstüne atlıyor ve Rex de onu kokluyor, yalıyor ve oldukça şirindi" diyor Allan.

No comments:


"Dünya için üretiyoruz..."