Wednesday 23 April 2008

Victorian bebek evi

Minyatür ev koleksiyoncusu, evinin fazlasıyla dolması yüzünden minyatür evlerden birini satılığa çıkartmak zorunda kalmış ve bir emlak bürosuna ilan vermiş.

Ev bakanlar ise, R House emlak bürosunun camında gördükleri bu Victorian tarzı evin harika resimleri karşısında, bunun gerçek bir ev olduğunu düşünmüşler.

1.500 sterlinlik fiyata satılıyor, damga vergisi veya acente ücreti bulunmuyor. 51 yaşındaki Deborah Bowden, bu oyuncak evi emlak bürosu aracılığıyla satılığa çıkarak alışılmadık bir iş yapmış. Geçtiğimiz 4 senede, büyükanne Bowden evi, elektriklendirmeden önce araç gereçleri kullanarak yapmış daha sonra el örgüsü çarşaflar ve el yapımı mobilyalar gibi son rötuşları eklemiş.

Deborah Bowden : "Şuan 5 tane evim var ve evde büyük çok yer kaplıyorlar bu yüzden eşime bir tanesini satacağımı söz verdim. Malzemeyi alıyorum daha sonra gerçek ışıklarla ışıklandırıyorum ve döşemelere bu ışıkları yerleştiriyorum. Gerçekten bu evleri çok seviyorum ve bir tanesinin gidecek olmasına çok üzülüyorum."

1 comment:

Anonymous said...

It's appropriate time to make some plans for the future and it is time to be happy. I have read this post and if I could I desire to suggest you few interesting things or suggestions. Maybe you could write next articles referring to this article. I want to read even more things about it!

Also visit my web blog - instagram followers


"Dünya için üretiyoruz..."