Monday 7 January 2008

Kocaman insanlar

Al Tomaini'nin boyu 2 metre ve 55 santim imiş. 1912 de doğmuş, 1962 de rahmetli olmuş, 162 kilogram çekiyormuş. Bütün hayatını bir sirkte geçirmiş. 1936 yılında Şikago'da bir gösteride iken sadece 76 santim boyundaki Jeanie isimli bir kıza aşık olmuş ve evlenmişler, ve hayatlarının sonuna kadar mutlu mesut yaşamışlar.

Big Gust isimli arkadaş ise 2 metre 28 santim imiş.

Henry Hite kardeşimiz 2 metre 48 santim imiş. 1915 de Melekler şehrinde doğmuş 1972 de hak'kın rahmetine kavuşmuş, bir kaç sinema filminde oynamış, ve bu kardeşimiz de maalesef boyu buyuna posu posuna uygun bi hayat arkadaşı bulamamış.

Bay Hugo, 2 metre 48 santimlik bir boya sahipmiş.

Bay Robert Wadlow, 2 metre 78 santim imiş. 1918 de doğup, 1940 da vefat etmiş. Guinness World Records isimli kitapta en uzun boylu kişi olarak kayıtlıymış.

2 comments:

diLék said...

2,78 inanamıyorum !!!boyu gibi ömrü de uzun olaymış keşkee

DENGE said...

vay be sonuncusu bayağı nerdeyse 3 metre olacakmış...Farkına vardınız mı bilmem ama :D boyu gibi gölgesinde de bir anormallik var. Sanki yan tarafından duruyormuş gibi bir gölgesi var ama enteresan gerçekten:D ben şahsen 2 metre boyu aşmaması şartıyla uzun boylu erkekler her zaman revaçta diyorum:)


"Dünya için üretiyoruz..."