Friday 29 February 2008

89 yaşındaki nine seçimlerde aday!

Malezya'da 89 yaşındaki bir nine gelecek ay yapılacak genel seçimlere katılıyor. Hiçbir siyasi deneyimi ve parası bulunmayan Maimun Yusuf, kuzeydoğudaki Terengganu eyaletinden bağımsız aday olarak yarışacak.

"Ülkesi için, yoksul halkın yaşam koşullarını iyileştirmek için mücadele edeceğini" söyleyen Maimun Yusuf, "Ben yaşlı bir insanım. Seçime kendim için girmedim. Ünlü olmaya ihtiyacım yok. Daha iyi eğitim, insanlar için daha fazla fırsat yaratmak, böylece halkın daha iyi yaşam koşullarına sahip olmasını sağlamak istiyorum" dedi.

8 Mart'ta yapılacak seçimler için adaylığını koyduğundan beri Maimun basının gözdesi oldu. Gazeteler Maimun'u kırmızı bisikletiyle seçmenleriyle görüşmeye giderken veya köyünde kampanya posterlerini yapıştırırken gösteren fotoğraflarını yayınlıyorlar.

Hiç okula gitmeyen Maimun 7 torun sahibi.

No comments:


"Dünya için üretiyoruz..."