Thursday 14 February 2008

Dünya, 90 cm'lik 'cep herkülü'nü konuşuyor

9 kilo ağırlığında 1 metreden kısa boyuyla 1.5 kg’luk ağırlık basıyor. Hindistan'da yaşayan vücut geliştirici Aditya Dev'in 90 santimetrelik boyu görenleri şaşkına çeviriyor.

The Daily Mail gazetesinin haberine göre, Phagwara kentinde yaşayan 19 yaşındaki 'cep herkül'ü 9 kilogramlık ağırlığına rağmen 1.5 kilogramlık halterleri zorlanmadan kaldırabiliyor. Her gün binlerce insan, vücut geliştiren Aditya'yı görmek için spor salonuna akın ediyor.

Cücelik hastalığına yakalanan pek çok insana rağmen son derece sağlıklı olduğu dikkat çeken Aditya'nın kafasının çevresi 38, göğüs genişliği 50 santimetre.

Çevresindekilerin kendisine 'Romeo' lakabını taktığını kaydeden Aditya, "İki yıldır durmak bilmeden çalışıyorum, ünlü olmak için kendimi ağırlık kaldırmaya verdim ve şimdi dünyanın en güçlü cücesiyim" dedi.

Aditya, boyutlarının kendisini durdurmadığını söyleyerek, "Herkes bana gıptayla bakıyor. Aerobik, halter kaldırma ve dans ile uğraşıyorum. Televizyon şovlarına davet ediliyorum" diye konuştu.

Aditya'nın koçu Rajeet Pal da, genç sporcunun küçük vücudunu geliştirmek için saatler boyunca çalıştıklarını ifade etti.

No comments:


"Dünya için üretiyoruz..."