Friday 8 February 2008

İnanılmaz kurtuluş!

Hortumun etksiyle evinden yaklaşık 100 metre fırlayan 11 aylık bebek, enkazın altında sağ bulundu!

Amerika, salı gecesi güney eyaletlerini vuran hortumun yaraları sarmaya çalışıyor. Beş eyaleti vuran hortumda ölenlerin sayısı 50'yi geçerken yüzlerce kişi yaralandı.

Tennessee eyaletinin Sumner bölgesinde evinin yaklaşık 100 metre ilersindeki enkazın altında sağ olarak bulunan 11 aylık bebek ise, facianın en dramatik sembolü oldu.
Küçük bebeği bulan ilkyardım görevlisi olay anını şöyle anlatıyor:

"Bebeği ilk gördüğümde yüzü koyun yatıyordu ve hareketsizdi. Arkadaşıma bu galiba oyuncak bir bebek dedim. Daha sözümü bitirmeden hareket etmeye başladı. Onu ordan aldık ve ilk yardım ekiplerine teslim ettik. Bu hayatımda karşılaştığım en ilginç ve duygusal olay."

Hortumda annesini ve babasını kaybeden Kyson'ı muayene eden doktor da, olayın 'sıradışılığı'nı, "Böyle bir felaketten ufak tefek yaralarla kurtulması gerçekten inanılmaz. Çalıların üzerine düşmüş olabilir ama bana kalırsa Allah onu kurtardı." sözleriyle ifade ediyor.

11 aylık bebeğin bakımını üstlenen büyükanne ise, "Duygularım çok karışık. Üzülüyorum çünkü birini kaybettik, seviniyorum çünkü biri kurtuldu" diyor ve gözyaşları içerisinde ekliyor: "Gerçekten çok zor..."

No comments:


"Dünya için üretiyoruz..."